Promosi Istimewa Untuk Pengunjung Blog Ini

Sahabat Blog Bola Sepak

Friday, March 18, 2011

Perlis, NS tagih khidmat Azraai (Sinar Harian Online)


PASUKAN bola sepak Liga Super Perlis dan Negeri Sembilan berminat mendapatkan khidmat bekas pengendali Harimau Muda, Mohd Azraai Khor Abdullah sebagai jurulatih.

Perkara itu didedahkan sendiri Azraai namun, beliau belum membuat sebarang keputusan mengenai tawaran berkenaan.

“Saya menerima panggilan daripada Presiden Persatuan Bola Sepak Perlis, Datuk Seri Shahidan Kassim mengenai tawaran untuk mengendalikan pasukan Perlis. Namun, saya masih meneliti tawaran berkenaan.

“Saya ingin pastikan pengurusan persatuan mengikuti terma dan syarat yang ditetapkan. Saya tidak mahu sebarang masalah berlaku selepas saya memegang jawatan sebagai jurulatih kelak,” katanya.

Pada masa sama, beliau bersedia membimbing pasukan Hijau Kuning jika mendapat tawaran daripada Persatuan Bola Sepak Kedah (KFA).

Azraai yang baru dilepaskan Persatuan Bola Sepak Malaysia (FAM) menerima banyak sokongan daripada penyokong agar diberi kepercayaan untuk mengakhiri kemelut yang melanda pasukan Hijau Kuning.

“Saya memang terharu apabila ramai penyokong meletakkan kepercayaan kepada saya untuk kembali membimbing Kedah. Namun, biarlah KFA yang putuskan,” katanya.

Sementara itu, Presiden Kelab Penyokong Kelab Bola Sepak Kedah, Nor Hasmadi Hamzah berkata, penyokong tidak sabar untuk melihat Azraai kembali membimbing Kedah.

Namun katanya, penyokong perlu memberi peluang kepada Radhi Mat Din sebagai pemangku jurulatih untuk mengemudi pasukan.

“Banyak lagi perlawanan yang akan dilangsungkan. Jadi kita perlu menilai tahap dan prestasi Radhi Mat Din,” katanya.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...