Promosi Istimewa Untuk Pengunjung Blog Ini

Sahabat Blog Bola Sepak

Saturday, January 29, 2011

Rekod lalu buat Devan gusar (Utusan Malaysia Online)


K. Devan (kanan) bersama Pengurus Kelantan, Azman Ibrahim selepas sidang media Perlawanan Piala Sumbangsih di Stadium Shah Alam, semalam. - Bernama


SHAH ALAM - Di atas kertas, Selangor mempunyai barisan pemain yang lebih gah berbanding Kelantan, namun itu tidak membuatkan pengendali Red Giants, K. Devan berasa terlalu yakin.

Devan menganggap Kelantan mempunyai banyak kelebihan menjelang pertemuan kedua-dua pasukan pada Perlawanan Sumbangsih merebut trofi Piala Sultan Ahmad Shah di Shah Alam, hari ini.

Devan berkata, mereka gagal mengalahkan Kelantan musim lepas walaupun bertemu sebanyak empat kali.

''Tiap kali bertemu dengan Kelantan, perlawanan sentiasa menjadi sukar. Dalam empat perlawanan musim lalu, tiga daripadanya berakhir dengan keputusan seri dan kami kalah dalam satu perlawanan.

''Oleh itu, saya anggap kelebihan psikologi pada perlawanan esok sudah pasti memihak kepada Kelantan, peluang kami untuk menang agak sukar,'' katanya pada sidang akhbar sempena perlawanan Perlawanan Sumbangsih di Stadium Shah Alam, semalam.

Dalam saingan Liga Super, kedua-dua pasukan seri dalam kedua-dua perlawanan, namun pada saingan suku akhir Piala Malaysia, Kelantan menang 3-0 dalam perlawanan timbal balik kedua di Stadium Sultan Muhammed IV, selepas seri tanpa jaringan di Stadium Shah Alam.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...