Promosi Istimewa Untuk Pengunjung Blog Ini

Sahabat Blog Bola Sepak

Thursday, February 9, 2012

Safi perkuat Kenari?

WAN MOHD NOOR HAFIZ WAN MANSOR
9 Februari 2012
Abdelfatah Safi

LAMAN sosial Facebook Persatuan Bola Sepak Kedah (KFA) memaklumkan pemain import tengah dari Perancis, Abdelfatah Safi dilaporkan telah berjaya lulus ujian pemeriksaan kesihatan.

Difahamkan, kini Safi dan KFA dalam usaha untuk meneliti butiran kontrak dan sekiranya tidak menghadapi masalah kemungkinan besar pemain itu akan menjadi pemain import terbaru Kedah.

Kelibat Safi sebenarnya telah berjaya menambat hati para penyokong Hijau Kuning dan perkara tersebut telah dibuktikan dengan kehadiran lebih 4,000 penyokong ke Stadium Darul Aman pada perlawanan persahabatan menguji pemain import menentang pasukan Presiden Kedah, baru-baru ini.

Aksi Pemain berusia 30 tahun itu terus meniti di bibir para peminat Kedah dan kini fenomena Safi dilihat terus menjadi sebutan di dalam dan luar Stadium Darul Aman.

Bagaimanapun, teka-teki senarai pemain import Kedah terbaru difahamkan bakal diumumkan pada atau sebelum 13 Februari ini.

Dalam pada itu, desas-desus mengatakan Daniel Baroni kekal bersama skuad Kenari, walaupun sebelum ini pemain itu dilapor bakal digugurkan KFA.

Aksinya ketika meledak hatrik pada perlawanan persahabatan menentang US FC baru-baru ini menguatkan lagi andaian tersebut dan rata-rata peminat juga mahu pemain Brazil itu diberikan peluang kedua.

--- SINAR HARIAN

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...