Promosi Istimewa Untuk Pengunjung Blog Ini

Sahabat Blog Bola Sepak

Thursday, February 21, 2013

Khyril Muhymeen Yakin Kedah Kembali Temui Rentak Tundukkan Pendahulu Liga Perdana

ALOR SETAR, 21 Feb (Bernama) -- Penyerang Kedah Mohd Khyril Muhymeen Zambri yakin pasukannya sudah menemui kembali rentak perlawanan dan mampu untuk mencapai kemenangan ke atas pendahulu Liga Perdana Sime Darby FC dalam pertemuan di Stadium Darul Aman di sini malam esok.

Katanya kemenangan ke atas kelab SPA Putrajaya 2-1 dalam perlawanan di Stadium UiTM Shah Alam Isnin lepas mengembalikan semula keyakinan dan semangat pemain pasukan untuk meneruskan aksi cemerlang dalam saingan Liga Perdana.

"Kembalinya pemain import Chayene Santos malam esok akan memberi lebih motivasi kepada pemain lain untuk memburu kemenangan di laman sendiri," katanya kepada pemberita ketika ditemui selepas pelancaran produk KM Cappuccino Coffee di sini Khamis.

Khyril Muhymeen yang menjaringkan empat gol dalam Liga Perdana musim ini berkata pasukannya akan mempamerkan aksi yang lebih menarik bertemu dengan pendahulu liga itu untuk tontonan penyokong Kedah.

Kedah kini menduduki tempat keempat dengan pungutan 15 mata dalam tujuh perlawanan di belakang pasukan Sime Darby, Johor FA dan Sarawak.

Terdahulu Khyril Muhymeen hadir pada majlis pelancaran produk KM Cappuccino Coffe keluaran BfS Global Sdn Bhd. Mohd Khyril Muhymeen yang juga pemain kebangsaan dipilih menjadi duta kepada produk tersebut.

Khyril Muhymeen berkata dia tidak menyangka dipilih untuk menjadi duta produk cappuccino tersebut dan menganggap ia satu penghargaan syarikat BFS kepadanya.



-- BERNAMA

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...