Promosi Istimewa Untuk Pengunjung Blog Ini

Sahabat Blog Bola Sepak

Tuesday, January 8, 2013

Felda United buru tiga mata

Oleh Mohd Amin Jalil
sukan@hmetro.com.my

Ketua jurulatih, K Devan yakin anak buahnya dapat menterjemahkan strategi dirancang bagi meraih tiga mata walaupun beraksi di gelanggang lawan.
Katanya, selepas gigih menjalani latihan dan berjaya menunjukkan prestasi serta persefahaman baik, kini tiba masanya setiap pemain membuktikan kemampuan dengan memberikan persembahan bertenaga pada cabaran sebenar saingan berprestij ini.

“Kami sudah bersedia untuk memulakan cabaran dan saya harap pemain dapat memberikan persembahan terbaik pada aksi pembuka tirai ini dengan keputusan membanggakan sebagai suntikan semangat untuk meneruskan cabaran berikutnya.

“Walaupun Terengganu memiliki reputasi lebih baik dalam Liga Malaysia, ia tidak bermakna kami tidak boleh mencapai kemenangan. Saya sudah mengingatkan pemain supaya beraksi sebagai satu pasukan dan berikan yang terbaik,” katanya.

Mengenai pemain yang bakal diturunkan, Devan berkata, semua pemain berada pada prestasi baik dari segi fizikal dan mental dan beliau mempunyai beberapa pilihan untuk menurunkan kesebelasan terbaik petang nanti.

Beliau bagaimanapun tidak menolak kemungkinan menggandingkan Muhamad Ghaddar dan Razali Umar Kandasamy di posisi penyerang sambil mengharapkan mereka dapat melakukan sentuhan berbisa dengan merobek gawang Terengganu.

--- HARIAN METRO

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...