Promosi Istimewa Untuk Pengunjung Blog Ini

Sahabat Blog Bola Sepak

Tuesday, February 8, 2011

Rusa tekad pertahan kubu (Metro Online)

REPUTASI selaku satu-satunya pasukan yang mencatat dua kemenangan berturut-turut untuk menduduki tangga teratas carta Liga Super setakat ini perlu dipertahan dengan memastikan kejayaan itu diteruskan sebaik saingan liga bersambung Sabtu ini.

Pertahanan Negeri Sembilan, Mohd Aidil Zafuan Abdul Radzak (gambar) berkata, kejayaan ke atas Harimau Muda A dan T-Team perlu diteruskan apabila turun menentang Perak di Stadium Perak.

“Memandangkan saingan Liga Super kian mencabar dan sengit, kami perlu berusaha mengekalkan prestasi seperti yang dipamer setakat ini dengan memastikan tidak terlepas mata dalam setiap perlawanan.

“Sekalipun bermain di tempat lawan, kami perlu menewaskan Perak,” katanya semalam.

Pemain pertahanan berpengalaman berusia 23 tahun itu yakin kemenangan yang dicatat mampu meningkatkan lagi semangat dan keyakinan pemain tapi perlu sentiasa berhati-hati.

Perak kali ini bukan pasukan belasahan kerana menampilkan ramai pemain berpengalaman yang mampu menghalang misi melebarkan rekod kemenangan.

“Kejayaan mereka menewaskan Johor FC dalam aksi sebelum ini pasti membangkitkan semangat untuk memberi tentangan dalam memburu kemenangan,” katanya.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...