Promosi Istimewa Untuk Pengunjung Blog Ini

Sahabat Blog Bola Sepak

Thursday, January 13, 2011

Kelantan terjejas tanpa Norshahrul, Khairul (Utusan Malaysia Online)

KOTA BHARU - Selepas aksi kurang menyakinkan dalam empat aksi persahabatan, jurulatih Kelantan, B. Sathianathan mengharapkan keputusan positif pada satu lagi aksi pemanas badan dengan Pulau Pinang, hari ini.

Turun tanpa dua tonggak kebangsaan Norshahrul Idlan Talaha dan Khairul Fahmi Che Mat pada perlawanan itu, Sathianathan berkata, perancangannya terjejas kerana tidak dapat menghimpunkan kekuatan keseluruhan pasukannya.

Menurutnya, ketika ini kedua-dua pemain tersebut menyertai skuad kebangsaan yang memenuhi undangan meraikan kejayaan mereka memenangi Piala Suzuki AFF.

"Apa hendak buat, kedua-duanya diperlukan untuk bersama skuad kebangsaan kerana perlu menghadiri beberapa majlis bagi meraikan kejayaan mereka baru-baru ini.

"Sebagai jurulatih sudah pasti saya mengharapkan kelibat mereka kembali secepat mungkin untuk berlatih bersama-sama dengan pasukan,'' katanya ketika ditemui di sini, semalam.

Sathianathan memberitahu, meskipun tanpa kedua-dua pemain itu, dia yakin pasukannya mampu mencatatkan keputusan yang lebih baik pada perlawanan hari ini.

"Walaupun Pulau Pinang beraksi dalam Liga Perdana musim ini, tetapi kita tidak tahu kekuatan pasukan ini, apatah lagi mereka dibarisi muka baru musim ini. Apa-apa pun kita perlu hormati mereka dan tidak memandang mudah perlawanan ini," ujarnya.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...