Promosi Istimewa Untuk Pengunjung Blog Ini

Sahabat Blog Bola Sepak

Thursday, October 28, 2010

Piala Malaysia buat peminat setia (Utusan Malaysia Online)


Penyerang Kelantan, Hairuddin Omar menjalani latihan bersama rakan sepasukan di Stadium Sultan Muhammed IV, Kota Bharu, semalam. - UTUSAN/Zulhanifa Sidek


KOTA BHARU - Bekas penyerang pinjaman Negeri Sembilan, Hairuddin Omar yang kini beraksi untuk pasukan Kelantan bertekad untuk merampas Piala Malaysia sebagai hadiah buat penyokong setia The Red Warriors pada perlawanan akhir di Stadium Nasional Bukit Jalil, Sabtu ini.

Katanya, jika diberikan kepercayaan untuk beraksi pada perlawanan tersebut dia akan berjuang habis-habisan untuk membantu pasukannya muncul juara buat kali pertama.

"Jika tahun lepas saya membantu Negeri Sembilan muncul juara, untuk perlawanan Sabtu ini saya akan berusaha sedaya upaya bagi memastikan piala berprestij itu dibawa balik ke Kelantan.

"Ini adalah waktu terbaik untuk membalas kepercayaan pihak pengurusan yang telah memberi peluang saya beraksi bersama Kelantan pada musim ini," katanya ketika dihubungi Utusan Malaysia di sini, semalam.

Tambah Hairuddin, dia mahu menghadiahkan piala berprestij itu Ke Kota Bharu sebagai hadiah buat penyokong setia The Red Warriors yang tidak putus-putus memberikan sokongan selama ini.

Dalam pada itu, anak kelahiran Setiu, Terengganu ini turut memberitahu bahawa dia dan rakan-rakan sepasukannya kini bersedia untuk menggempur kubu skuad Rusa.

''Semua pemain berada dalam prestasi terbaik dan masing-masing berjanji akan fokus pada perlawanan tersebut," katanya.

Perlawanan kali ini merupakan penampilan ke tiga buat Hairuddin selepas membantu negeri kelahirannya Trengganu muncul juara pada 2001 dan ketika mewakili Negeri Sembilan tahun lalu. Justeru kali ini saya berusaha pula memastikan kejayaan itu berulang kembali,'' ujarnya.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...