Promosi Istimewa Untuk Pengunjung Blog Ini

Sahabat Blog Bola Sepak

Thursday, December 12, 2013

FAS Gugur Tuntutan, Nazri Ahmad Milik KAFA


Nazri Ahmad (kiri)

KUALA LUMPUR, 12 Dis (Bernama) -- Pemain pertahanan Nazri Ahmad menjadi milik Persatuan Bola Sepak Kelantan (KAFA) apabila Persatuan Bola Sepak Selangor (FAS) secara rasmi menarik balik tuntutan untuk mendapatkan khidmat pemain itu.

Pengerusi Jawatankuasa Status Pemain Persatuan Bola Sepak Malaysia (FAM) Datuk Takiyuddin Hassan mengesahkan FAS telah menghantar surat menggugurkan tuntutan itu kepada FAM pada Rabu.

"Kami telah menerima surat tarik balik tuntutan daripada pengadu (FAS) melalui Setiausaha Agung FAM (Datuk Hamidin Mohd Amin) kerana mereka dapat menyelesaikan perkara ini dengan KAFA sendiri.

"Hari ini, Setiausaha Agung KAFA mengesahkan bahawa isu itu sudah selesai. Nazri menjadi milik KAFA bagi musim 2014," katanya kepada pemberita selepas mesyuarat jawatankuasa itu di Wisma FAM Khamis.

Sementara itu, Setiausaha Agung KAFA Azman Ibrahim berkata kemelut berhubung pemain itu diselesaikan dengan cara baik kerana tidak mahu hubungan erat antara kedua-dua persatuan terjejas.

Azman berkata Nazri telah menghantar surat permohonan maaf kepada FAS.

Bekas pemain Johor Darul Takzim (JDT) berusia 23 tahun itu dikatakan menandatangani kontrak bersama FAS tetapi membuat keputusan menyertai The Red Warriors pada musim akan datang.



-- BERNAMA

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...