Promosi Istimewa Untuk Pengunjung Blog Ini

Sahabat Blog Bola Sepak

Friday, February 15, 2013

Tempoh Rehat Panjang Liga-M Satu Rahmat Kepada ATM - Sathianathan


KUALA LUMPUR, 14 Feb (Bernama) -- Pengendali pasukan Angkatan Tentera Malaysia (ATM) B. Sathianathan menyifatkan tempoh rehat hampir sebulan Liga Malaysia (Liga-M) merupakan satu rahmat buat pasukannya untuk kembali berada pada prestasi terbaik.

Beliau berkata tempoh rehat itu turut memberi manfaat kepada pemainnya untuk memulihkan kecederaan sebelum aksi Liga-M bersambung esok, dengan perlawanan Liga Perdana.

ATM akan berdepan Negeri Sembilan pada perlawanan keenam Liga Super di Stadium Tuanku Abdul Rahman, Paroi pada Sabtu.

"Kecuali Marlon (Alex James), yang mengalami kecederaan belakang, saya memiliki barisan penuh pemain untuk dipilih bagi perlawanan Sabtu ini.

"Christie (Jayaseelan) juga sudah kembali pulih tetapi saya berkemungkinan akan menggunakannya sebagai pemain gantian," katanya seperti dipetik laman web pasukan www.atmfa.my.

Sathianathan berkata perlawanan menentang negeri kelahirannya merupakan satu detik manis buat beliau kerana pasukan 'The Gladiators' berjaya menumpaskan lawan sama dengan keputusan agregat 6-3 pada saingan suku akhir Piala Malaysia di Paroi, musim lalu.

"Kami melalui kenangan manis beraksi di Negeri (Sembilan) musim lalu apabila meraih kemenangan 3-1 dan seterusnya mara ke separuh akhir Piala Malaysia.



-- BERNAMA

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...