Promosi Istimewa Untuk Pengunjung Blog Ini

Sahabat Blog Bola Sepak

Friday, November 23, 2012

RTM Penyiar Rasmi Perlawanan Piala AFF Suzuki 2012


KUALA LUMPUR, 22 Nov (Bernama) -- Radio Televisyen Malaysia (RTM) menjadi penyiar rasmi perlawanan Piala AFF Suzuki 2012 yang akan berlangsung di Malaysia dan Thailand, selaku tuan rumah bersama kejohanan itu, bermula Sabtu ini sehingga 24 Dis.

Ketua Pengarah Penyiaran Datuk Norhyati Ismail berkata perlawanan pertama Kumpulan A antara Thailand dan Filipina pada Sabtu ini, akan disiarkan secara langsung pada 9 malam di TV1 manakala siaran tertunda Vietnam menentang Myanmar pada 1 pagi, 25 Nov.

"RTM mendapat hak menyiarkan perlawanan Piala AFF Suzuki 2012, kita menjanjikan sukan yang terbaik itu adalah daripada RTM dan menjadi harapan kami untuk menyampaikan informasi yang terbaik dalam arena sukan.

"Kita mengambil inisiatif ini untuk memberi suntikan semangat berterusan kepada skuad kebangsaan meraih kejayaan dalam setiap perlawanan sehingga mereka layak ke perlawanan akhir," katanya kepada pemberita pada majlis perasmian RTM sebagai penyiar rasmi Piala AFF Suzuki 2012 di Angkasapuri di sini Khamis.

Turut hadir Naib Presiden Persatuan Bolasepak Malaysia (FAM) Datuk Hamidin Mohd Amin dan Setiausaha Agung FAM Datuk Azzudin Ahmad.



-- BERNAMA

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...