Promosi Istimewa Untuk Pengunjung Blog Ini

Sahabat Blog Bola Sepak

Monday, September 17, 2012

Tunggu habis Piala Malaysia: Afiq

MOHD ZAILANI ABDUL RAHMAN
17 September 2012
Mohamad Afiq Azmi
Mohamad Afiq Azmi mampu menunjukkan aksi cemerlang dan menerima pujian daripada peminat Red Warriors.
 
KOTA BHARU- “Saya tidak boleh komen, tunggu habis Piala Malaysia,” kata penyerang yang sedang meningkat naik, Mohamad Afiq Azmi ketika ditanya kesediaan Persatuan Bola Sepak Kelantan (Kafa) mendapatkan khidmatnya pada saingan Liga Malaysia (Liga-M) musim depan.

Mohamad Afiq yang menjaringkan empat gol sepanjang enam perlawanan bersama The Red Warriors berkata, apa yang penting sekarang adalah membantu Kelantan untuk mendakap Piala Malaysia.

“Mungkin bersedia, tetapi saya tidak berani komen,” katanya yang akan turut bersama The Red Warriors ke Iraq untuk bertemu dengan pasukan Arabil dalam saingan suku akhir Piala Konfederasi Bola Asia (AFC) AFC esok.

Semalam Pengurus Pasukan, Azman Ibrahim berkata, pihaknya sedang menilai prestasi Afiq dan akan berbincang mengenai masa depan pemain Kuala Lumpur itu sebaik sahaja tamat saingan Piala Malaysia.

Ditanya perasaannya dapat bersama pemain ke Iraq, Afiq mengakui teruja dengan pengalaman yang diberikan pihak pengurusan dan akan  menggunakan sebaik mungkin untuk meningkatkan prestasi semasa.

“Saya akui teruja dengan peluang ini, bukan mudah untuk bersama beraksi dengan pasukan luar negara, Insya-Allah saya gunakan kesempatan ini sebaik mungkin,” katanya.

 Aksi terbaik yang ditunjukkan anak kelahiran Perlis itu mula meniti bibir peminat setia The Red Warriors untuk berganding dengan penyerang Norshahrul Idlan Talaha dan Mohamed Ghaddar.

--- SINAR HARIAN

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...