Promosi Istimewa Untuk Pengunjung Blog Ini

Sahabat Blog Bola Sepak

Wednesday, September 12, 2012

Hubungan Di Antara Barisan Tengah Dengan Penyerang Perlu Diperbaiki - K.Rajagobal



SHAH ALAM, 12 Sept (Bernama) -- Pemain barisan tengah dengan penyerang pasukan kebangsaan negara perlu memperbaiki hubungan mereka sekiranya mahu mempertahankan Piala AFF Suzuki semasa bermain di tempat sendiri tahun ini, kata ketua jurulatih Datuk K. Rajagobal.

Beliau berkata ketiadaan hantaran bola di antara pemain tengah dengan penyerang menyebabkan pasukan negara gagal menjaringkan gol dalam perlawanan persahabatan peringkat antarabangsa melawan Vietnam di Stadium Shah Alam di sini malam tadi mengakibatkan Malaysia kalah 0-2.

Gol Vietnam dijaringkan oleh pemain penyerangnya, Le Cong Vinh pada minit ke-32 dan pemain tengah, Phan Thanh Hung di minit ke-48.

"Kebimbangan saya sekarang terhadap pemain penyerang dan di barisan tengah kerana mereka terus menerus terlepas bola dan kita lihat ketiadaan menghantar bola di antara satu sama lain di kalangan mereka.

"Kita hanya tingal kurang daripada dua bulan bagi persiapan menghadapi kejohanan tersebut, jadi saya akan mencari jalan bagi mengatasi masalah ini," katanya kepada pemberita selepas selesainya perlawanan.

-- BERNAMA

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...