Promosi Istimewa Untuk Pengunjung Blog Ini

Sahabat Blog Bola Sepak

Saturday, September 1, 2012

Hai-O tekad julang maruah ATM



KAPTEN Angkatan Tentera Malaysia (ATM), Hairuddin Omar (gambar) sudah memasang azam membantu pasukannya mara ke saingan suku akhir Piala Malaysia.

Berdasarkan persembahan ATM sepanjang tiga perlawanan peringkat kumpulan sebelum ini, Hairuddin atau lebih di- kenali sebagai Hai-O menganggap pasukannya sudah bersedia untuk melaksanakan misi tersebut.

"Sepanjang tiga perlawanan lalu, kami beraksi dengan baik apabila berjaya mencatatkan dua kemenangan dan satu seri.

"Berdasarkan prestasi semasa, saya yakin rakan-rakan sepasukan begitu bersemangat untuk mempamer- kan aksi lebih baik pada tiga baki perlawanan akan da- tang.

"Saya berharap mereka berjuang habis-habisan memandangkan ATM tidak pernah berjaya mara ke pering- kat suku akhir," jelas Hai-O kelmarin.

Ditanya mengenai perlawanan menentang Kelantan di Stadium Sultan Muhammad IV, Kota Bharu, Sabtu ini, Hai-O meramalkan pertemuan sengit antara kedua-dua pasukan.

"Saya akui perlawanan di Kota Bharu nanti sukar buat kami tetapi berbekalkan semangat tinggi, kami tekad untuk mengekalkan aksi cemerlang sebelum ini.

"Umum mengetahui bahawa ATM berada dalam 'kumpulan maut' yang mana selepas kami bertemu Ke- lantan, kami akan menentang Terengganu di Stadium Sultan Ismail Nasiruddin Shah.

"Jadi, satu mata amat penting ketika menentang Kelantan dan saya yakin kami mampu berbuat demikian berdasarkan prestasi semasa," katanya yang pernah membantu Kelantan, Negeri Sembilan dan Terengganu muncul juara Piala Malaysia sebelum ini.

--- KOSMO

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...