Promosi Istimewa Untuk Pengunjung Blog Ini

Sahabat Blog Bola Sepak

Monday, April 2, 2012

Kedudukan Nwoha jadi tanda tanya

MAZRAM IDZAM RIDZAL MAHMUD
2 April 2012
Prestasi Nwoha (kanan) semakin meningkat

STATUS pemain import dari Nigeria, Onyekachi Nwoha yang beraksi cemerlang dalam beberapa perlawanan kebelakangan ini bakal terjawab apabila Persatuan Bola Sepak Kelantan (Kafa) dijangka membuat keputusan mengenai kedudukan beliau bersama Kelantan tidak lama lagi.

Nwoha, 29, di awal penampilannya bersama Kelantan mempamerkan prestasi hambar, namun bangkit membuktikan sentuhan berbisa dalam tiga perlawanan lalu termasuk menyumbangkan dua gol ketika membantu Kelantan membelasah Felda United FC 5-1 dalam perlawanan Liga Super di Kota Bharu, kelmarin.

Ketua Jurulatih Kelantan, Bojan Hodak mengakui gembira dengan peningkatan prestasi ditonjolkan Nwoha, namun beliau masih belum buat keputusan sama untuk kekalkan pemain itu apabila pendaftaran pemain import dibuka semula hari ini.

“Saya akui beliau sudah mempamerkan peningkatan sejak tiga perlawanan yang lalu. Dalam masa terdekat, saya akan berjumpa dengan Presiden Kafa, Tan Sri Annuar Musa dan pihak pengurusan bagi membincangkan kedudukan beliau bersama Kelantan.

“Kalau diberi pilihan memang saya meminati corak persembahan beliau, tetapi ini berkait rapat keputusan pihak pengurusan tertinggi. Ia bukan sahaja berkisar soal kedudukan pemain import kerana kita juga perlu mengambil kira pelbagai faktor lain termasuk kewangan.

“Sama ada kekal atau tidak bersama Kelantan, kita tunggu dan lihat,” katanya.

--- SINAR HARIAN

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...