Promosi Istimewa Untuk Pengunjung Blog Ini

Sahabat Blog Bola Sepak

Sunday, September 4, 2011

Masalah gaji skuad KL selesai

KUALA LUMPUR - Penantian pemain bola sepak Kuala Lumpur untuk mendapat gaji tiga bulan yang tertunggak berakhir apabila Dewan Banda Raya Kuala Lumpur (DBKL) bersetuju menyumbangkan RM350,000 kepada Persatuan Bola Sepak Kuala Lumpur (KLFA).

Sumbangan tersebut merupakan sebahagian daripada geran tahunan DBKL dan majlis penyampaian sumbangan tersebut akan disempurnakan Menteri Wilayah Persekutuan dan Kesejahteraan Bandar, Datuk Raja Nong Chik Raja Zainal Abidin di Stadium KLFA, Cheras hari ini.

Presiden KLFA, Datuk Astaman Abdul Aziz menyifatkan sumbangan tersebut sebagai 'nyalaan sinar' yang cukup bermakna kepada KLFA terutamanya menjelang sambutan 1 Syawal.

"Saya yakin sumbangan ini akan dapat menyelesaikan kesemua tunggakan gaji pemain dan pegawai sebelum menjelang Syawal," katanya dalam kenyataan di sini, semalam.

Astaman menambah, kehadiran Raja Nong Chik sebagai Penaung KLFA memberi sinar baru kepada hala tuju skuad ibu kota itu untuk menghadapi Liga Super musim depan.

"Apa yang diharapkan kedua-dua perkembangan terbaru yang diterima KLFA ini bakal menjadi suntikan semangat buat para pemain dalam mempersiapkan diri mereka bagi mengharungi cabaran Liga Super musim depan," ujarnya.

Jelasnya, pasukan Kuala Lumpur sewajarnya menerima sokongan penuh daripada Kementerian berkenaan, khususnya dalam membantu membina skuad bola sepak yang mantap.

----- Utusan Malaysia Online

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...