Promosi Istimewa Untuk Pengunjung Blog Ini

Sahabat Blog Bola Sepak

Wednesday, July 6, 2011

Jangan terlalu leka: Kim Swee

BEBAS dari kecederaan serius sedikit sebanyak membantu pasukan Harimau Muda A beraksi cemerlang apatah lagi berjaya mencapai sasaran kelompok lima teratas dalam aksi Liga Super 2011.

Namun, jurulatihnya, Ong Kim Swee memberi peringatan agar mereka tidak memandang rendah dan enteng perlawanan menentang Johor FC malam ini kerana gusar jika kedudukan keempat itu berjaya dirampas pencabar terdekat, Kedah.

“Bagi saya tiada perlawanan yang mudah dan perkara ini memang saya ingatkan kepada semua anak buah kerana saya tidak mahu mereka leka dengan kedudukan sekarang.

“Ditambah pula dengan pemain yang bebas dari kecederaan itu adalah satu perkara yang bagus bagi saya untuk perlawanan itu,” katanya.

Sementara itu, Kim Swee mengakui kedudukan tempat keempat merupakan pencapaian terbaik pasukannya sepanjang musim ini dan tekad mempertahankan kedudukan tersebut.

Terdahulu, pasukan yang juga skuad Olimpik ini menumpaskan Kuala Lumpur 1-0 sekali gus, berjaya memintas Kedah dan terus mendaki ke kedudukan keempat daripada tempat keenam sebelumnya.

----- Sinar Harian Online

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...