Promosi Istimewa Untuk Pengunjung Blog Ini

Sahabat Blog Bola Sepak

Tuesday, June 14, 2011

'Lupakan episod duka'

PENGGEMPUR The Red Warriors, Norshahrul Idlan Talaha (gambar) mahu rakan-rakan sepa- sukannya melupakan episod duka ketika Kelan- tan tumbang kepada Terengganu 1-2 pada final Piala FA di Stadium Nasional, Bukit Jalil, Sabtu lalu.

Norshahrul ketika ditemui pada sesi latihan Kelantan di Stadium Sultan Muhammed IV, Kota Bharu semalam mengakui moral rakan sepasu- kannya sedikit terjejas dengan kekalahan yang cukup memeritkan itu.

"Saya akui moral rakan-rakan dalam pasukan sedikit terjejas dengan kekalahan kepada Tereng- ganu. Namun dengan latihan pada petang ini (semalam) saya berharap ia dapat membantu memulihkan semula semangat mereka bagi Perak dalam saingan liga.

"Meskipun gagal membawa pulang kejuaraan Piala FA ke bumi Kelantan, saya harap rakan-rakan sepasukan kembali bangkit dan mendapatkan tiga mata penting dalam perlawanan malam esok (malam ini)," katanya.

Tambahnya, ini peluang terbaik buat The Red Warriors untuk terus mengukuhkan cengkaman di puncak liga, seterusnya menjulang kejuaraan Liga Super buat kali pertama.

----- Kosmo Online

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...