Promosi Istimewa Untuk Pengunjung Blog Ini

Sahabat Blog Bola Sepak

Wednesday, June 1, 2011

Hadi yakin bantu Terengganu

Oleh Hamid Saleh

2011/06/01

PENJARING terbanyak Terengganu , Abdul Hadi Yahya sedikit lega kerana kecederaan kaki kirinya kian beransur pulih menjelang pertemuan dengan Kelantan di Kuala Terengganu dalam saingan Liga Super, Isnin ini.

Penyerang itu memberi jaminan untuk melakukan yang terbaik bersama rakan sepasukan agar Kelantan dapat ditumbangkan di depan penyokong setia bagi menebus kekalahan kepada Kedah 0-1 yang menyebabkan Kelantan mengambil alih tangga teratas liga.
Abdul Hadi berkata, kecederaan yang dialaminya ketika bertemu Pahang minggu lalu menyebabkan dia sukar bergerak untuk melakukan rembatan tepat ke gawang lawan.
“Saya sudah bersedia untuk mengalas tugas sebagai penggempur dan yakin dapat menjaringkan gol bagi membantu Terengganu mencatat kemenangan,” katanya.

Namun Abdul Hadi yang kini menyertai latihan skuad kebangsaan untuk perlawanan persahabatan di Hong Kong, terkilan kerana rakan gandingan Ashaari Samsuddin tidak dapat bersama memperkuatkan jentera serangan berikutan penggantungan satu perlawanan akibat tiga kad kuning.

“Saya semakin serasi dengan Manaf Mamat di depan dan kehadiran Ashaari yang memahami corak permainan kami memudahkannya membuat umpanan tepat,” kata Abdul Hadi.

Dengan 15 gol dikumpul setakat ini, Abdul Hadi berkata dia mahu menambah angka itu tetapi tetap mengutamakan kejayaan pasukan berbanding matlamat peribadi.

-- Berita Harian Online

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...