Promosi Istimewa Untuk Pengunjung Blog Ini

Sahabat Blog Bola Sepak

Thursday, March 3, 2011

Wira Piala Suzuki dapat imbuhan (Berita Harian Online)

Oleh Siti Fatimah Mohamed Anwar
bhsukan@bharian.com.my
2011/03/03

 AZIZAN  diiringi Exco Belia dan Sukan, Hamdan Mohamed Khalib (tiga dari kiri) bersama pemain pasukan Kedah    (dari  kiri)   Sabri,  Khairul Helmi   dan Amar (empat dari kiri). Turut hadir   penolong jurulatih, Tan Cheng Hoe dan penolong pengurus pasukan Kedah, Syed Khairul Anuar Syed Abidin selepas majlis penyerahan sagu hati di Wisma Darulaman, semalam.
AZIZAN diiringi Exco Belia dan Sukan, Hamdan Mohamed Khalib (tiga dari kiri) bersama pemain pasukan Kedah (dari kiri) Sabri, Khairul Helmi dan Amar (empat dari kiri). Turut hadir penolong jurulatih, Tan Cheng Hoe dan penolong pengurus pasukan Kedah, Syed Khairul Anuar Syed Abidin selepas majlis penyerahan sagu hati di Wisma Darulaman, semalam.

KERAJAAN Kedah, semalam menunaikan janji memberi imbuhan RM5,000 seorang kepada lima pemain bola sepak dari negeri ini yang mengharumkan nama negara apabila berjaya membawa pulang Piala Suzuki AFF 2010, Disember lalu.

Menteri Besar, Datuk Seri Azizan Abdul Razak, berkata imbuhan berkenaan adalah tanda penghargaan kerajaan negeri kepada pemain berkenaan termasuk penolong jurulatih skuad Harimau Malaya, Tan Cheng Hoe yang juga anak negeri Jelapang Padi ini yang menunjukkan prestasi persembahan mantap dalam kejohanan terbabit.

Azizan menyampaikan sumbangan berkenaan selepas mempengerusikan Mesyuarat Exco di Alor Setar kepada pemain pertahanan, Khairul Helmi Johari dan Mohd Sabre Mat Abu serta Amar Rohidan yang kini menyertai Kedah bagi persaingan Liga-M musim ini.

Dua lagi pemain yang tidak dapat hadir dalam majlis penyerahan berkenaan, pemain sayap, Mohd Khyril Muhymeen Zambri dan pemain tengah, Mohammad Faizal Abu Bakar.

Azizan berkata, kelima-lima pemain berkenaan perlu mengekalkan prestasi cemerlang untuk mengembalikan kegemilangan sukan bola sepak tempatan di persada antarabangsa.

Sementara itu, Azizan yang juga Presiden Persatuan Bola Sepak Kedah (KFA) ketika diminta mengulas mengenai prestasi hambar Skuad Kenari dalam Liga Super musim ini termasuk kekalahan kepada Selangor, malam kelmarin berkata, persembahan pasukan Kedah masih lagi di tahap memuaskan.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...