Promosi Istimewa Untuk Pengunjung Blog Ini

Sahabat Blog Bola Sepak

Tuesday, March 1, 2011

Rooney ghairah mahu ‘roboh’ Stamford Bridge (Berita Harian Online)

2011/03/01

LONDON: Manchester United belum lagi menikmati kemenangan di Stamford Bridge pada 13 perlawanan lalu sejak 2002 dan Wayne Rooney ghairah mahu memadamkan rekod itu apabila menentang Chelsea, hari ini.

Tidak dinafikan penyerang prolifik skuad England itu yang akur meniti musim terburuk dalam kerjayanya kini tampak ghairah mahu membantu The Red Devils merakamkan kemenangan penting ke atas juara bertahan yang kian hambar dalam saingan Liga Perdana Inggeris (EPL).
“Ia adalah musim paling sukar buat saya - mungkin yang paling teruk yang pernah saya lalui,” katanya kepada News of the World.

“Minggu ketika saya memohon perpindahan adalah saat yang tidak mahu saya lalui lagi. Kemudian saya mengalami kecederaan dan terlepas aksi beberapa perlawanan, jadi saya tidak merasakan seperti saya mengambil bahagian.

“Perkara penting adalah saya kini berasa segar. Saya betul-betul mahu bermula dari sekarang dan mencetuskan impak ke atas perlawanan penting ini pada musim ini.”

Apapun, Rooney berazam untuk tidak membiarkan kontroversi itu menjejaskan persembahannya ketika United memasuki minggu yang akan menentukan musim mereka, yang menampilkan kunjungan ke Stamford Bridge, hari ini sebelum ke Liverpool. - Agensi

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...