Promosi Istimewa Untuk Pengunjung Blog Ini

Sahabat Blog Bola Sepak

Monday, March 7, 2011

Kim Swee panggil Thamil, Syahrul (Utusan Malaysia Online)

KUALA LUMPUR - Dua penyerang Harimau A, A. Thamil Arasu dan Syahrul Azwari bakal memantapkan barisan serangan skuad Olimpik negara apabila jurulatih, Ong Kim Swee menyenaraikan mereka dalam barisan 18 pemain yang berlepas ke Lahore, hari ini.

Thamil dan Syahrul menggantikan penyerang muda, Muhd. Ferris Danial dan pemain sayap Harimau Muda A, Wan Zack Haikal Wan Noor bagi menghadapi Pakistan dalam perlawanan timbal balik kedua pusingan pertama kelayakan Sukan Olimpik.

Selain mereka, Kim Swee turut menyenaraikan penjaga gol, Muhd. Zamir Selamat dan pemain pertahanan yang berusia 18 tahun, Nazirul Naim Che Hashim.

''Saya senaraikan Thamil selepas prestasinya meningkat ketika perlawanan bertemu Perak tempoh hari.

''Selepas membandingkan dengan persembahan Ferris ketika berdepan Felda United, saya buat keputusan memberi peluang kepada Thamil beraksi di Pakistan dan menggugurkan Ferris.

''Syahrul yang boleh beraksi di bahagian sayap pula menggantikan Wan Zack yang cedera. Begitu juga Nazirul Naim yang disenaraikan pada saat akhir kerana Mohd. Faizal Muhamad mengalami kejang otot yang serius pada sesi latihan petang ini," katanya yang dihubungi, semalam.

Kehadiran dua penyerang itu, Kim Swee jelas mempunyai banyak pilihan di barisan serangan selain Ahmad Fakri Saarani dan Ahmad Shakir Ali untuk menggempur kubu Pakistan di Lahore.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...