Promosi Istimewa Untuk Pengunjung Blog Ini

Sahabat Blog Bola Sepak

Thursday, March 31, 2011

Karathu tak ambil mudah Harimau Muda A (Berita Harian Online)

Oleh Mohd Fitrie Muhamad
bhsukan@bharian.com
2011/03/31

PENERAJU Liga Super, Kelantan akan memastikan dua penyerang utama kebangsaan - Norshahrul Idlan Talaha dan S Chanturu - merobek gawang Harimau Muda A, malam esok bagi memastikan The Red Warriors terus kukuh menguasai tangga liga.

Namun begitu, ketua jurulatih, Datuk M Karathu tetap menaruh rasa bimbang dengan keupayaan pasukan di bawah kendalian Ong Kim Swee itu kerana kemampuan pemain mereka kini sudah menunjukkan peningkatan.

Katanya, gandingan Norshahrul dan Chanturu amat ditagih untuk meledak jaringan memandangkan penyerang muda The Red Warriors, Ramzul Zahini Adenan kini dibelenggu kecederaan.

“Saya akan memastikan Stadium Sultan Muhammad Ke-IV akan bergegar dengan jaringan The Red Warriors memandangkan mata kemenangan ini akan menguguhkan kedudukan kami di persada liga.

“Kita akan memastikan dua pesaing terdekat, FELDA United dan Selangor tidak mampu menggugat kedudukan The Red Warriors,” katanya, semalam.

Bagaimanapun Karathu berkata, Kelantan tetap tidak akan mengambil mudah terhadap skuad Harimau Muda A walaupun pasukan pelawat kini kebanyakannya dianggotai ramai pemain muda.

“Saya sudah mengarahkan semua pemain ditugaskan untuk mengambil serius pada perlawanan malam ini selain dinasihatkan supaya jangan pandang rendah dengan keupayaan pasukan pelawat itu.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...