Promosi Istimewa Untuk Pengunjung Blog Ini

Sahabat Blog Bola Sepak

Thursday, March 17, 2011

Karathu hampa gagal tewaskan FELDA (Berita Harian Online)

Oleh Mohd Fitrie Muhamad
bhsukan@bharian.com
2011/03/17

DATUK M Karathu jelas belum reda dengan perasaan kecewa melihat Kelantan terlepas kemenangan pada minit terakhir perlawanan selepas seri 2-2 menentang FELDA United dalam saingan suku akhir pertama, Piala FA, kelmarin.

Ketua jurulatih itu tetap menyoal dengan sepakan penalti diberi pengadil kepada pelawat kerana pada firasatnya ia bukan kesalahan penjaga gol, Khairul Fahmi Che Mat.

“Khairul terlebih dulu menangkap bola sebelum penyerang mereka jatuh. Gol itu menyentap semangat pemain saya,” katanya yang akan lebih bersedia bagi perlawanan kedua peringkat sama, esok.

“Bagaimanapun ia adalah perlawanan hebat. Saya puji pemain kerana mereka bermain sepenuh hati dan bersungguh-sungguh mengatasi saingan FELDA.

“Mereka bermain dengan baik dan mampu untuk menguasai hampir keseluruhan perlawanan walaupun terpaksa berdepan dengan pasukan yang kuat yang dianggotai ramai pemain berpengalaman dalam liga tempatan.

Apapun, Karathu tetap berpuas hati dengan pencapaian Red Warriors apabila menyebut semua semua pemain diturunkan, kelmarin tetap bersemangat walaupun ketinggalan satu gol kepada FELDA pada separuh masa pertama.

“Saya harap dapat memperbaiki kelemahan bagi mencapai kemenangan ke atas FELDA, Jumaat ini (esok),” katanya.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...