Promosi Istimewa Untuk Pengunjung Blog Ini

Sahabat Blog Bola Sepak

Thursday, March 17, 2011

Dollah tetap kecewa (Harian Metro Online)

SEKALIPUN menang 2-1, ketua jurulatih Pahang, Dollah Salleh tetap kecewa terhadap prestasi dipamerkan pemainnya ketika melayan Kuala Lumpur pada suku akhir pertama Piala FA di Stadium Darul Makmur, malam kelmarin.

Beliau mengharapkan pemain mengulangi aksi ketika mengalahkan Kelantan minggu lalu tetapi harapannya punah apabila mereka longlai dan hambar.

“Memang kami menang tetapi pemain ia bukan yang saya harapkan. Jika persembahan seperti ini tidak diubah pada suku akhir kedua Jumaat ini, impian melangkah ke separuh akhir pasti berkubur.

“Saya berharap mereka tidak lagi beraksi sambil lewa kerana Kuala Lumpur masih berpeluang mencatat kemenangan untuk menyekat peluang Pahang,” katanya semalam.

Pada perlawanan itu, gol yang dihasilkan Mohd Azamuddin Akil (gambar) pada minit ke-64 membolehkan Pahang menang 2-1.

Sebelum itu Kuala Lumpur menyamakan kedudukan 1-1 menerusi jaringan Ahmad Azlan Zainal minit ke-55 untuk menafikan gol pendahuluan Pahang menerusi Famirul Asraf Sayuti (m-29).

Pengurus Pahang, Datuk Che Nasir Salleh memaklumkan perlawanan suku akhir kedua Jumaat ini adalah aksi terakhir Pahang di Stadium Darulmakmur kerana venue itu akan ditutup bagi kerja menaik taraf persiapan menghadapi Sukan Malaysia (Sukma) 2012.

Sehubungan itu, beliau mengharapkan peminat setia Tok Gajah terus memberi sokongan kerana Pahang akan menamatkan saingan Liga-M musim ini di gelanggang luar.

“Setakat ini, kami dimaklumkan oleh Perbadanan Stadium Darulmakmur bahawa perlawanan Jumaat ini adalah aksi terakhir Pahang di gelanggang sendiri,” katanya.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...