Promosi Istimewa Untuk Pengunjung Blog Ini

Sahabat Blog Bola Sepak

Sunday, February 6, 2011

Harga Torres lebih mahal (Kosmo Online)

LONDON - Bekas pengurus Liverpool, Rafael Benitez menjelaskan bahawa skuad The Reds sepatutnya menjual Fernando Torres dengan harga £70 juta (RM343.2 juta) ketika dia menjadi pengendali kelab tersebut.

Torres yang dibeli oleh Benitez pada 2006, meninggalkan Anfield dan menyertai Chelsea dengan harga £50 juta (RM246.5 juta) pada saat-saat akhir musim perpindahan bulan lalu.

Bagaimanapun, Benitez berkata: "Ketika saya menjadi pengurus, orang selalu kata saya akan menerima tawaran dari kelab lain ke atas Torres.

"Harganya bukan £50 juta seperti di jual baru-baru ini tetapi £70 juta.

"Mungkin saya patut menjualnya ketika bersama kelab itu dulu, itu pun jika tawaran itu betul-betul dibuat pada masa itu," kata Benitez.

Mengenai kariernya ketika ini, Benitez yang dipecat daripada menjadi jurulatih Inter Milan menjelaskan: "Untuk menjadi pengurus bersama kelab seperti Liverpool, ia adalah satu impian.

"Bilakah masanya? Itu adalah satu persoalan tetapi saya perlu memandang ke depan dan lupakan apa yang telah terjadi," ujarnya.

Pengurus kelahiran Sepanyol itu yang meninggalkan Inter pada Disember lalu juga tidak menyembunyikan hasratnya untuk kembali ke Anfield suatu hari nanti. - Agensi

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...