Promosi Istimewa Untuk Pengunjung Blog Ini

Sahabat Blog Bola Sepak

Saturday, January 29, 2011

Safee buru hadiah hari lahir (Kosmo Online)


SAFEE (kanan) mencari hadiah hari lahir.


PENYERANG Selangor, Mohd. Safee Mohd. Sali mahu menjadikan sambutan hari lahirnya yang ke-27 esok lebih bermakna dengan menjulang trofi Piala Sultan Ahmad Shah untuk musim ketiga berturut-turut, lapor WAN FAKHRUL BAKAR.

Secara kebetulan aksi sumbangsih yang juga perlawanan sulung Liga Super 2011 di antara Selangor dengan Kelantan di Stadium Shah Alam itu jatuh pada tarikh yang sama dengan hari lahir Safee.

Selain itu, Safee turut meledak satu gol pada kedua-dua aksi sumbangsih sebelum ini iaitu ketika Selangor menewaskan Kedah 4-1 di Alor Setar pada 2009 dan menewaskan Negeri Sembilan 2-1 di Paroi pada 2010.

Bagi Safee, dia mahu mengekalkan rekod tersebut selain rentak jaringan ketika Piala Suzuki AFF 2010 bulan lalu apabila turun bertemu Kelantan malam esok.

"Apabila menyambut hari lahir, mestilah seseorang itu mahu menyambutnya dengan kegembiraan. Jadi saya pun mahu menjadikan sambutan kali ini lebih bermakna dengan sekali lagi menjulang Piala Sultan Ahmad Shah.

"Saya juga bertekad meneruskan rekod jaringan saya pada dua aksi sumbangsih sebelum ini dengan meletakkan sasaran untuk menjaringkan satu atau dua gol pada Sabtu ini (esok)," kata Safee ketika dihubungi Kosmo! semalam.

Biarpun kesuntukan masa untuk membentuk keserasian bersama pemain-pemain baru musim ini kerana tugasan Piala Suzuki AFF, Safee yakin gandingannya bersama Fadzli Saari musim ini mampu menggegar.

"Memang masa cukup singkat. Tapi sepanjang latihan kami bekerja keras dan akhirnya persefahaman itu sudah menampakkan keserasian," katanya.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...