Promosi Istimewa Untuk Pengunjung Blog Ini

Sahabat Blog Bola Sepak

Monday, January 31, 2011

Karathu enggan dabik dada (Sinar Harian Online)


GERGASI Pantai Timur, Kelantan mencipta satu lagi lembaran baru apabila menjulang Piala Sumbangsih buat pertama kali setelah membenam Selangor 2-0 di Stadium Shah Alam, kelmarin.

Berkat bimbingan jurulatih berpengalaman, Datuk M Karathu yang kembali menerajui Red Warriors sejak 18 tahun membawa tuah apabila berjaya menyentap ego Gergasi Merah kuning di hadapan puluhan ribu penyokong setia mereka.

Namun, Karathu enggan angkuh dengan menegaskan Selangor turut memiliki kekuatan tersendiri dan kualiti taktikal serta menyifatkan Amri Yahyah dan Hardi Jaafar sebagai pemain terbaik Selangor.

“Ini satu perlawanan pembukaan yang baik untuk kami sekali gus memungut tiga mata penuh untuk dibawa pulang ke Kota Bharu.

“Saya lihat mereka (Selangor) mempunyai beberapa peluang malah turut diperkuat pemain seperti Amri Yahyah dan Hardi Jaafar yang cukup baik beraksi.

“Namun, apa yang bagus kami dapat atasi Selangor seterusnya meningkat motivasi pemain menjelang perlawanan akan datang,” katanya.

Selepas ini, Kelantan akan melayan kunjungan jirannya, Terengganu di Stadium Sultan Mohamad Ke-IV, Kota Bharu, malam esok.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...