Promosi Istimewa Untuk Pengunjung Blog Ini

Sahabat Blog Bola Sepak

Saturday, January 29, 2011

Hairuddin tak sabar tunggu arahan jurulatih (Berita Harian Online)

Oleh Mohd Amin Jalil
bhsukan@bharian.com.my

2011/01/29

PENYERANG Negeri Sembilan, Hairuddin Omar berharap dia dapat diturunkan pada perlawanan pembuka tirai saingan Liga Super bertemu Harimau Muda A, di Stadium Tuanku Abdul Rahman Paroi, malam ini, demi membantu rakan sepasukan merealisasikan sasaran kemenangan sekali gus mengutip tiga mata.

Walaupun mengalami sedikit kecederaan lutut dalam latihan sejak beberapa hari lalu, namun dia menyedari harapan diletakkan pengurusan pasukan dan peminat terhadapnya membuat dia begitu bersemangat beraksi membuktikan kemampuan.

“Setakat hari ini (semalam) kedudukan saya belum pasti sama ada boleh beraksi atau sebaliknya, walaupun kecederaan lutut yang saya alami tidak berapa serius tetapi ia boleh mengganggu persembahan dan kini hanya akan bergantung sepenuhnya kepada keputusan yang akan dibuat jurulatih menjelang perlawanan malam esok (ini).

“Saya sedar harapan yang diletakkan pengurusan dan peminat yang ingin melihat pasukan mencapai kemenangan serta mengutip tiga mata pada saingan pertama ini, justeru saya amat berharap agar dapat diturunkan untuk membantu rakan-rakan merealisasikan sasaran berkenaan,” katanya semalam.

Apapun, dia menegur rakan pasukan usah pandang remeh Harimau Muda yang sudah membuktikan keupayaan mereka peringkat antarabangsa.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...