Promosi Istimewa Untuk Pengunjung Blog Ini

Sahabat Blog Bola Sepak

Thursday, January 13, 2011

Habuan suntik semangat (Harian Metro Online)

K Rajagobal


PENGHARGAAN diterima menerusi ganjaran RM65,000 setiap seorang daripada kerajaan sudah cukup membuatkan anggota skuad bola sepak kebangsaan terharu. Bagi jurulatih K Rajagobal, ganjaran daripada kerajaan itu sudah mencukupi untuk mengiktiraf kejayaan memahat sejarah menjuarai Piala Suzuki AFF buat kali pertama bulan lalu.

“Bagi saya, sebagai permulaan ini sudah cukup. Saya ingin mengucapkan terima kasih kepada Perdana Menteri kerana sumbangan ini dan saya percaya ia dapat memberi perangsang kepada semua pihak untuk berkerja lebih keras lagi,” katanya yang turut membimbing skuad bawah 23 tahun kebangsaan memenangi pingat emas pada Sukan Sea Laos 2009.

Sementara itu, kapten pasukan, Mohd Safiq Rahim pula berkata, ganjaran yang diterima serta komitmen ditunjukkan kerajaan dalam membantu membangunkan bola sepak tanah air membakar semangat mereka untuk melakar kejayaan di peringkat lebih tinggi.

“Saya terharu dengan sumbangan kerajaan ini kerana menghargai usaha kami. Bagi saya ini satu suntikan semangat untuk kami meningkatkan prestasi kerana kami sedar, banyak lagi tugasan lebih mencabar selepas ini,” katanya.

Perasaan gembira itu turut dikongsi bersama penyerang kebangsaan, Norshahrul Idlan Talaha yang menyifatkan segala limpahan ganjaran yang diberikan tidak akan sekali-kali membuatkan mereka leka.

Saya tidak fikir ganjaran ini boleh membuatkan kami leka sebaliknya berusaha lebih keras kerana sasaran selepas ini adalah bersaing di peringkat Asia,” katanya yang akan beraksi bersama Kelantan musim ini.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...