Promosi Istimewa Untuk Pengunjung Blog Ini

Sahabat Blog Bola Sepak

Thursday, October 28, 2010

Idris, Shahurain terajui serangan (Harian Metro Online)

PEMAIN berpengalaman dijangka menjadi watak utama melaksanakan misi pasukan masing-masing apabila Negeri Sembilan dan Kelantan turun membuat perhitungan pada final Piala Malaysa, di Stadium Nasional Bukit Jalil, Sabtu ini.

Hairuddin Omar dan Akmal Rizal Rakhli hampir pasti menjadi sandaran Kelantan menerajui barisan depan sekalipun skuad itu mempunyai beberapa pilihan menurunkan antara Norshahrul Talaha dan Nor Farhan Mohamad.

Namun, juara bertahan Negeri Sembilan sudah pasti menyandarkan harapan kepada Idris Karim dan Shahurain Abu Samah untuk menjadi watak utama di barisan depan dalam misi merobek gawang Kelantan dan meleburkan impian mereka merampas trofi kejuaraan.

Jurulatih Negeri Sembilan, Wan Jamak Wan Hassan mengakui Idris dan Shahurain antara pemain pilihannya menerajui barisan depan skuad bimbingannya itu sekalipun sehingga kini belum membuat keputusan muktamad mengenai kesebelasan utama yang akan diturunkan.

Apa yang jelas beliau mengakui kedua-dua pemain berkenaan berada pada tahap terbaik menghadirkan ancaman merobek gawang Kelantan.

“Walaupun terdapat beberapa pemain lain seperti Norizam, L Ragesh dan pemain muda seperti Mohd Asyraf, Mohd Syaffik serta Mohd Firdaus, pada pentas final seperti ini, hanya pemain yang sudah membuktikan keupayaan menjadi pilihan,” katanya.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...