Promosi Istimewa Untuk Pengunjung Blog Ini

Sahabat Blog Bola Sepak

Saturday, February 6, 2010

Wan Jamak lega sentuhan Zaquan (Sinar Harian)

SHAH ALAM - Walaupun sekadar mencatat keputusan seri pada pusingan pertama perlawanan Piala FA, jurulatih Negeri Sembilan, Wan Jamak Wan Hassan masih mampu menarik nafas lega selepas penyerangnya, Mohd Zaquan Adha Abdul Radzak telah menemui semula rentak jaringannya.

Skuad Rusa yang beraksi di Stadium JCORP, Pasir Gudang, Selasa lalu berjaya mengikat pasukan bimbingan Ramlan Rashid, 2-2 hasil jaringan Mohd Zaquan dan Mohd Shukor Adan selepas Nurul Azwan Roya dan Eddy Helmi Manan meletakkan Johor FC di hadapan.

“Zaquan sudah menemui semula rentak jaringannya semula dan ia adalah berita baik bagi kami.

“Dia sebenarnya sentiasa bermain dengan baik pada perlawanan-perlawanan sebelum ini tetapi hanya tidak melakukan jaringan,” katanya ketika dihubungi Sinar Harian.

Bagaimanapun Wan Jamak tetap mengingatkan anak buahnya untuk tidak memandang rendah keupayaan lawan yang akan berkunjung ke Stadium Paroi menjelang pusingan kedua, hari ini.

“Pada pusingan kedua kami akan bermain dengan corak permainan kami seperti biasa dan kami perlu mencari gol awal untuk menambah tekanan kepada pasukan lawan.

“Saya sentiasa mengingatkan pemain saya yang apa sahaja boleh berlaku dalam sesuatu perlawanan, apa yang penting kita tidak boleh leka.

“Johor FC adalah satu pasukan yang mantap dan mereka mampu bermain dengan baik,” katanya.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...