Promosi Istimewa Untuk Pengunjung Blog Ini

Sahabat Blog Bola Sepak

Tuesday, February 16, 2010

Terry, Bridge jumpa 3 kali (Berita Harian)


Wayne Bridge

LONDON: John Terry dan Wayne Bridge bakal bertembung di atas padang tiga kali dalam tempoh seminggu selepas kedua-dua 'seteru cinta' itu diundi untuk pertemuan suku akhir Piala FA, kelmarin.

Pertembungan antara Chelsea dan Manchester City bakal berlangsung seminggu selepas kedua-dua kelab bertemu dalam saingan Liga Perdana Inggeris dan sehari selepas England menentang Mesir pada 3 Mac ini.

Sumber City berkata: “Wayne hanya berdiam diri sepanjang perkara ini berlangsung tetapi selepas segalanya selesai, dia tidak memerlukan sesiapa memberitahunya kepentingan perlawanan Piala FA ini.


“Semua di City bermotivasi tinggi tetapi jika mereka memerlukan dorongan tambahan untuk menewaskan Stoke bagi laluan ke Stamford Bridge, inilah ketikanya.”

Terry dan Bridge tidak lagi bercakap antara satu sama lain sejak skandal kapten Chelsea itu dengan bekas kekasihnya Bridge, Vanessa Perroncel terbongkar.

Jika City menewaskan Stoke pada perlawanan timbal balik pusingan kelima minggu depan, mereka akan berkunjung ke Stamford Bridge bertemu Chelsea pada minggu pertama Mac.

Laporan akhbar di Britain turut mendedahkan pengurus England, Fabio Capello bakal menyenaraikan Bridge menjelang perlawanan persahabatan menentang Mesir pada Sabtu sebelumnya. - Agensi

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...